Freedag:)

Hejhej på er

Idag har jag vart snabbt och kollat en grej och allt gick bra.. Jag har också vart och kollat på lite möbler, ska ju som sakt försöka hitta något att flytta till och det är lika bra att kolla lite grejer nu för sen har man ju inte råd.. Nu sitter jag i Linus soffa och bara tar det lugnt, ska jobba kvällen sen så det blir ingen riktigt röj kväll.. Min chef ringde mig förut med så måste hoppa in och hjälpa till nästa vecka måndag, tisdag och onsdag för ingen annan kunde jobba hmm ajaj det är ju pengar men då blir det ju ingen skolan, undra var lärarna kommer att säga.?

Igår jobbade och sen åkte jag, Linus och jocke till Ikea och köpte lite grejer.. Jag köpte bla ett snyggt bord i valnöt eller vad det heter grymt snyggt.. Men nu ska jag glo på tv och ta det lugnt innan jag jobbar..

kyssar





Jag vet!!! Har ett blåmärke på benet, men bilden är inte fixad så mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0