Haft körlektion

Tjenare

Jag hade min första körlektion idag och det gick jätte bra:), fast att jag var super nervös hihih. Läraren tyckte jag körde bra men det var visa grejer som jag måste öva lite mer på, och så tyckte han att ja gjorde en grej jätte bra som inte alls många gör tydligen, hihhi det höjer ju självförtroendet lite.. Så nu ska jag verkligen ligga i med körkoret köra mycket med mamma som möjligt och ta mina tio lektioner och så klart plugga en massa, det blir mycket nu att tänka på körkortet, skolan och jobb men om man ge sig fan på det så kommer det att gå..

Nu är jag alla fall hemma ska käka lite frukost och ta det lugnt, sen ska jag ta tåget tjugo över 11 ska möta en klasskompis inne i stan vi ska fika innan skolan och prata om vårat UF arbete som vi ska börja med i skolan.. Efter skolan ska jag direkt till jobbet, jag jobbar hela kvällen, så det blir typ inget bloggande tyvärr..

Ska passa på att kolla efter en ny skinjacka inne i stan och ngn ny snygg tröja.. Hmm vart hittar man snygga skin jackor som är unika, vill inte ha som alla andra, men inte för dyr såklart..

kyssar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0