Hemma:)

Hejhej på er

Nu är jag hemma eller har vart det ett tag.. var i skolan snabbt men vi hade tydligen inga lektioner idag så åkte in helt i onördan fyy faan vad segt hade kunnat sova istället.. Sen har dom börjart med Uf i skolan men och jag har ingen grupp en , hmm vet inte hur jag ska göra?? kanske får komma på något helt eget Nää fyy vad jobbigt det låter, jag får la ta det som det kommer. Imorgon kommer jag absolut inte gå till skolan för vi ska ha skololypiad fyy vad segt och ute också, leka massa med lekar är verkligen inte min grej..

Nu ska jag snart fixa till mig lite till, sen ska jag ta tåget in till stan och möta Linurs ska till NetonNet och köpa en grej hiihhi:).. Sen ikväll blir det nog förhoppningsvis att vi fixar den och städar och får la laga något gått att äta med:)... Just det ja letat efter en snygg skinjacka men hittar ingen jag vill ha:(, men det kommer la.. ajaj nu ska jag fixa mig. ha det



pusspuss




Vad tror ni vi ska köpa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0