Jobbat!!

Hejhej

Shiit vad jag är trött på detta vädret asså, är så himla seg hela tiden..Har allafall jobbat idag och kom hem för en stund sen, har haft problem hela dagen med våra pumpar så det har vart segt.. Innan jag skulle ta bussen hem sprang jag in på Lindex och köpte lite under kläder, haha det kliar verkligen i fingrarna när man har fått pengar.. Köpte liksom ett par super snygga jeans leggings igår dom är typ gråa med hål och spets svårt att förklara men har ingen bild, sen köpte jag ett linne med.. Nää nu ska jag hoppa in i duschen tror jag..

Åå just det ja köpte ju ett par super snygga skor i söndags med haha:), som jag har fixat till lite själv också:).. ska ta kort och lägga ut en bild:)

puusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0