Sitter framför datorn och dricker kaffe

Hejhej

Hoppas allt är bra med er, har haft lite mycket och göra den sista tiden så har verkligen inte haft tid och blogga eller tänkt på det, Men nu ska det bli ändring på det.. Just nu sitter jag i soffan med min dator och en varm kopp kaffe efter maten GOOOTT:).. Idag har jag haft dubbel körlektion i stan , svenska tal och referat och hunnit vart i allum och träffat Emelie Lamberg snabbt och köpt julklapp till min älskling.. Puuuh Shiit haft full rulle idag,  jaa just det ja ringde och boka en ny tid hos frissan för var inte nöjd med dom gjorde sist då får dom helt enkelt bara göra om det..

Just det ja ni kanske undrar vara jag har gjort det sista Jag har haft helt fullt upp med mitt Ny startade företag, aa just det, ni hörde rätt. MH design, det är ett smyckes företag, Där jag gör handgjorda smycken till etter bra pris för både män och kvinnor i alla åldrar som tilltalar dom smyckena.. Ni kan gärna kolla in min hemsida
Kolla In ----> www.mhdesign.n.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0