Godmorgon ledig idag med

Godmorgon på er

Gud vad skönt att man är ledig i dag med:), sååå himla skönt ska ni veta.. Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän han är dok inte hemma så jag sitter här och dunkar musik och kollar kläder på Nelly hitta några rikigt snygga kläder och skor som jag funderar att klicka hem, man måste ju få unna sig saker;) hihi..

Sleeveless Jumpsuit SEK 379, Angeleye - NELLY.COMZhob SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMStud Cutout Dress SEK 399, Reverse - NELLY.COM
Asså kolla den första bilden på Dressen aå jäkla snygg.. Skorna jag vet jag efter dom ha funnits länge nu men har inte vetat om jag tycker om dom elller inte, heheh och den svarta klänningen är ju verkligen super snygg och sexig rill näe man dra ut:)

Ni kanske undra vad jag gjorde i går.. Jag var med två kompisar tog det rätt lungt på dagen först var jag på banken sen åkte vi hem till mig igen jag fixade i ordning mig och hely plötsligt stod det verkligen som spön i backen  regnade som bara faaan om man får säga så. vi åkte allafall till munkbäck och fortsatte och fixa och satt på balkongen tog oss ett glas rött och bara snacka skit typ:) Det var ett jäkla tag vi satt där. sen åkte vi allafall till en resturang och åt mat och tog en öl verkligen jätte trevligt:).. lite senare kom min pojkvän och hämta mig:)

Nää nu ´ska jag gå ut och sätta mig i solen lite och ta mig en cigg..


pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0