Kom nyss hem

Hej

Gud vad skönt kom nyss hem, shiit vilket tråkigt väder det har vart hela dagen.. Jag har allafall slutat jobba eller fick sluta tidigare för det var grymt lite och göra i dag på Liseberg antagligen pga att det var dåligt väder, men jag rekomendera för er som bara vill åka karuseller och skiter i vilket i vädert att åka sådan dagar för det är typ inga köer alls:).. Jaja det var allafall jätte lungt på Tyrolen så jag gick hem, ska ju ändå jobba i mon med:).. Så ni kanske undrar vad jag gör nu eller ska göra? Hmm, hehe jo jag ska plugga lite körkorts teori när man ändå får lite tid över nu, vill ju så gärna ha mitt körkort, men är så himla trött på att plugga, men man måste ju. Sen får vi la se vad som händer om man kanske ska träffa pojkvänen eller någon kompis kanske;).. Vad gör ni idag eller ikväll kanske man ska säga? Kanske Bio, myser hemma framför TV eller kanske har planer på att gå ut och ta några go drinkar;), det hade ju vart nice och göra det i dag, men men vi får la se;),



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0