Laga lite mat

Hej på er

Har just satt in bakadpotatis i ungnen ska strax börja göra en go röra med creme fraiche rödlök och caviar mix kommer bli super gott till grillat kött som min pojkvän ska grilla och till efterätt har vi köpt mixmegapol glassen min kille har redan testat den, men jag har inte hunnit göra det, så vi får se om den är lika go som han säger:).. idag har jag bara tagit det rätt så lungt tittat på serier och städat haha, det behövdes lite.. ne nu måste jag börja med röran så den få stå ett tag i kylen innan vi ska äta..


Åå just det ja har någon sett Life as we know? är den bra tro? vi ska allafall se den sen:)
Life as We Know ItLife as We Know ItLife as We Know It

Kommentarer
Postat av: Anonym

TÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT! FJORTIS?!?!?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH LAGA MAT FORTARE FÖR FAAAAN

2011-07-06 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0