Städat klart

HEJ PÅ ER!!

hoppas ni mår bra för det gör jag:).. sitter ju nu och bara lyssnar på musik och sjunger med som bara faan hehe.. jag har just städat klart och så och nu ska jag snart ringa min älskling och kolla hur det går på jobbet och se när han kommer hem, så jag kan börja laga lite mat, ska göra egna köttbullar idag mums;).. sjukt gött väder idag låg ut en stund och läste lite körkortsteori, då jag helt plötsligt somnade och när jag vaknade var jag verkligen sjukt varm svettades som bara den hahah..

Ni kanske undra vad som har hänt i helgen? Jo efter jag slutat jobbet i lördags tog jag tåget till stenkullen där jag åkte taxi upp till älsklingen var en massa trevligt folk som var fulla och glad jag drack med dom och så hade skit sköj, haha en av killlarna somnade brevid en av hundarna som några tagit med sig haha såg sjukt kul ut när han låg på golvet och kramade hundens röv typ, ska se om jag kan hitta någon bild. Vi höll la på rätt länge typ till 4 halv 5 kanske innan alla gick och la sig..

Igår söndag var det typ bakis dagen vi åkte till capri i Lerum och käka sen åkte vi till trufglass lite senare och käka. mums med glass. Sen ville tydligen dom andra bada på kvällen så vi åjte upp till vällsjön och dom bada, men tog en jävla tid för dom och komma i och bada, trodde jag skulle frysa ihjäl va så jävla kallt då i luften, men till slut bada dom.. åå ne nu får jag ta migc och ringa min älsklingen..

ha det å bra pussar på er


haha kolla bilden, här sover han så gött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0