Vaken, Ah det är jag

Hej är det någon som är vaken nu?

haha det är allafall jag.. Sov hos min kille i går igen skulle igenkligen åka hem men stannade en natt till:), Så han fick köra hem mig när han skulle till jobbet i morse.. Just nu har jag prc klickat hem ett par skor från nelly som jag visade i ett tidigare inlägg och en dress och en t-shirt till min pojkvän gud vad snäll man kan var hihi.. Ni kanske undrar varför jag inte går och lägger mig igen, Jo så här är det visst hade kunnat sova typ två timmar till innan jag behöver gå upp och göra mig i ordning och sticka till jobbet, men om jag känner mig rätt kommer jag bara vara sjukt trött sen så får hålla mig vaken:).. Åå just det ja har fått mina student kort som vi tog på student hade ju kunnat vart finare, men ändå helt okej.. Nu sitter jag här med mammi som också är vaken, och inte gör ett piss typ, kanske få kolla på någon serie eller något och låta tiden gå.. ha det bra




Student bilderna på mig, har en köpt klasskortet:) åå vad jag längtar tillbaks nu då:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0